Una cerveza por Favor...

Jag tittar som bekant inte mycket på TV, men ikväll gjorde jag ett undantag och tittade på Charterhjältar på Femman, jag som aldrig varit på charterresa tyckte det var intressant, Men måste alla Platschefer le så förbannat plastigt, tänkte närmast på Broccolirädda Goran, fast hellre ett plastigt leende än en surpropp ! Jag trodde vidare att det skulle vara mer fulla engelsmän/svenskar/tyskar och danskar som skulle dominera på scenen, har ju hört många historier om det, man skulle nog kunna göra ett program om bara det tror jag, och de hör kanske inte hemma i programmet charterhjältar. En vacker kärlekshistoria uppenbarade sig för mig och gav mig hopp, En ensam pappa och hans dotter, sticker iväg på semester, de hade båda förlorat en vän och mamma, nu var det "historia" och pappan får besök av en tjej han träffat tidigare, de for runt på div. utflykter, gick och åt och såg ut att må så där riktigt tjuvtjockt... Reseledarna även populärt kallad reiseleiter var precis som jag trodde reseledare skulle vara, sociala, solbrända, leksugna och glada...helt sjukt att jag som är 35 år aldrig upplevt charterresa, ev. blir det en nu i sommar med grabbarna....så det ALLA sysslade med runt femtonårsåldern tar det mig ytterligare tjugo år att få vara med om J...fast jag är lika glad för det ! frågan är bara vart man skall åka Grekland, Turkiet, Cypern eller kanske nån annanstans...Ibiza var ju jättepopulärt förr om åren, kan det va något ?

cuenta por favor


Kommentarer
Postat av: Andreas"Kryckan"Hansson

Gubben.. du såg stekar programmet.. Han Goran såg ut som en sprätt.. Hans undersåte som knappt kunde öppna munnen helt när han pratade är yrtypen av reseledare.. " Han är social och känslosam" sa Goran.. Ähhh han vill bara besudla tjejerna :)

2009-03-10 @ 09:16:39
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Kattis

Tror sällskapet är viktigare än vart du styr resan, o menar inte att vilken skit som helst duger men tror du kommer uppskatta det var du än hamnar om sällskapet är rätt... Har själv inte varit utomlands på många många år, men Italien var fint!

Ha en fortsatt trevlig vecka!

2009-03-10 @ 19:49:00
URL: http://katteyes.wordpress.com/
Postat av: Alex

Vi drar iväg förklädda till 22åriga frölunda-killar och kör hela racet. Fram med badbyxor och avklippta t-shirts.

2009-03-11 @ 19:30:56
URL: http://baginboxbibbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0