To do list ...

Att göra en vacker dag, när jag inte har något att göra.


  1. Wallraffa butiker i Lund, klädd som en alkis-lodis, se hur man blir bemött.
  2. Ta med en fotboll hela dagen, i bilen på jobb, dagishämtningen, ev. handlar...får inte ta upp bollen med händerna ! och den skall vara med överallt där jag går
  3. Fågelskådning, notera minst 20 olika fåglar i närområdet.....
  4. Ringa en tv/film producent och på allvar övertyga han/henne om en provspelning
  5. Göra en fotbolls VM-låt
  6. Kontakta en polare som jag inte hört av på minst 10 år
  7. Skaffa en tatuering till.
  8. Gå ner 8 kg.
  9. Ta upp symaskinen från källaren och åtgärda alla "syproblem"
  10. Skriver ett manus
  11. Lär mig tyska...på riktigt
  12. Köpa en stjärnkikare och lära mig rymden....på allvar
  13. Gå ner 10 kg
  14. Göra klart i lägenheten

Tänkte det var dags att uppdatera lite, men hade inget färdigt, er värdigt, material, kom och tänka på min to do list, som snart kommer bli verklighet....nånstans 40 årskrisen, listan är inte färdig och kommer att byggas på, återkommer när vi kan pricka av nått.

Kommentarer
Postat av: Fin-Kusin

15. Meddela kusinen om Metallica, så att kusinen hinner skaffa nån annan att åka med....

2009-02-05 @ 12:42:04
Postat av: Kattis

Hej o tack för fin besöket på sidan =) Klart du fick ta bilden... den är.. ja ... laddad med mycket... ja ... bristvara he he ...

Hoppas du haft en bra vecka med?! Får nog ta o lägga till dig i länkarna med, så jobbigt att googla.. om det e ok alltså?!

2009-02-05 @ 15:16:48
URL: http://katteyes.wordpress.com/
Postat av: Sanna

Oj oj...det var en lång och galen lista. Men allt jag vill veta är...how´s your lovelife? :)

2009-02-05 @ 17:49:18
URL: http://www.detsannalivet.blogspot.com
Postat av: Andreas "Kryckan" Hansson

16.Göra Göteborg igen??

17.Få hit grabbarna ??



Kram på dig

2009-02-06 @ 06:05:07
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Jonny

---> Sanna.. kul att du tittade in...som svar på din fråga får jag säga att det inte går så bra tyvärr!



2009-02-06 @ 19:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0