Vindelälvens kant


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken underbart vacker bild! Kan förstå att du fick en stunds egen tid med tankarna och bara landa..Klart man är en trogen läsare;-) Någon måste ju vara det också, hihi!



Njut av helgen!

2008-11-07 @ 23:22:44
URL: http://www.metrobloggen.se/missbusy
Postat av: Hanna från Ume

Åh va kul att du la upp en fin norrlands-bild :) Jag läser din blogg som jag hittat på Johannas sidda. Hon är ju favoriten av mammorna och du var ju favoriten av hennes killar enligt mig. Hur som helst, vad jag ville säga var att jag skulle vilja se nån vacker bild från dina trakter. Har inte varit så långt söder ut. :)

2008-11-16 @ 22:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0