Singelpappan...

Tack för alla fina inlägg och komplimanger ! det är så fantastiskt roligt att läsa, jag önskar jag kunde krama er allihop på en gång.
Skall försöka uppdatera bloggen lite oftare med livets små funderingar och tankar. Och ja jag är singel, skall skriva ett epos om det senare...hahaha


Träningen har satt igång nu för mig igen, efter ett sommaruppehåll, men va skönt! Brukar säga att halva träningen går ut på att komma iväg på träningen, väl där är det bara att köra, skulle simmat ett lugnt 30 minuters pass idag, var så stel i musklerna efter löpningen senast, men "ugnen" satte igång och jag hade nog kunnat köra på 1 och ½ timma, nu blev det 55 minuter....och ett par armhävningar och sit-ups i bastun...när ingen var där så klart  hahaha, beställde kina-mat på vägen hem (älskar Asien-mat) väl på restaurangen satt det ett par vid disken som inte kunde bestämma sig, och här hoppar hjälten Jonny in, pekar och rekommenderar vant på menyn..stekta räkor i kryddstark sås ..en personlig favorit..eller peking-soppan, för den som gillar starkt, paret blev jätte-glada över min entusiasm över vad de skall äta och valde den tredje rekommendationen Kyckling med champinjoner och bambuskott, för den som fegar ur på menyn sa jag lite retsamt.

Såg "Jiddra inte med Zohan" igår, Marcus hade med sig, och jag skrattade hjärtligt genom hela filmen, fast Adam Sandler hade huvudrollen, har haft riktigt svårt för honom som skådespelare, men här gjorde han en bra insats. Jag är sån som skrattar åt roliga filmer, men skall inte förknippas med sådana som tokskrattar högst bara för det är en rolig film, de är sååå störiga.

Nä, ikväll blir det tidigt.


God natt kära vänner

Kommentarer
Postat av: maria

Vilken gentleman du är L hade behövt dig idag mao. stod och funderade på thai resturangen under lunchen idag*L

Vill bara säga att du är grym gillade dig direkt i programmet och tyckte det var synd att du inte fick vara med längre , men men sånt är livet.

Inte ska man känna sig ensam så här på hösten .. stackare

ha det bäst

kramis Maria

2008-11-11 @ 22:28:49
Postat av: Maria (en annan)

"Jiddra inte med Zohan" - visst var den sjuk?! Själv blir det Bond i morgon kväll. Första gången sedan jag började gå på bio som jag inte varit på premiären. Det har annars hört till när det gäller Bond...

2008-11-12 @ 17:13:02
Postat av: Fröken E

Då såg vi "Jiddra inte med Zohan" samtidigt. Skrattade nån gång men tyckte filmen va rätt sunkig annars, ingen riktig handling o "buskar" är inte min grej s

2008-11-12 @ 21:44:13
Postat av: singelmamman

hej!



singelmamma här:P vill bara säga att du verkar vara en grymt bra kille,vart bor du sa du?;)fniss

2008-11-12 @ 21:46:32
Postat av: Tina

god natt till en go kille

2008-11-12 @ 22:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0